Els balls de l’escola al carrer

La setmana passada, tots els xiquets i xiquetes del nostre centre van poder gaudir al pati de l'escola del ball de la Veta, del ball dels Arquets i dels Cabets del Bonavista.

Va ser el preludi d'ahir dimecres 8 de desembre, on després de dos anys, els balls de l'escola van tornar a participar a la processó cívic-religiosa que es va realitzar a Ontinyent, amb motiu de la festivitat de la Puríssima. Els nostres balls dels Arquets i de la Veta van tornar a eixir al carrer, recorrent els carrers del poble junt a altres balls o associacions com els Gegants i Cabets, els Cavallets, els Pastorets, la Moma... Els xiquets i les xiquetes participants ho van passar molt bé i van gaudir als diferents llocs on van ballar.