Nou projecte Erasmus +

NOUS REPTES AL CEIP BONAVISTA D’ONTINYENT

Al CEIP Bonavista hem aconseguit un nou projecte que implicarà per primera vegada mobilitat d’alumnat.

El projecte en què vam participar com a socis anomenat KA 226 “COVID 19, school digital accelerator”, i que ha sigut coordinat per Bèlgica, va ser aprovat per la Comissió Europea. A aquest projecte participarà alumnat i professorat del CEIP Bonavista (Ontinyent), Bèlgica, Nord Macedònia, Eslovènia, Bulgària, Turquia, Croàcia i Estònia. Per primera vegada, a una de les mobilitats haurem de traslladar-se entre 8 i 10 alumnes junt amb 2 mestres de l'escola a la ciutat de Zagreb, a Croàcia. A aquest projecte s’endinsarem en el treball de les noves tecnologies a l’aula.

No obstant això, la mobilitat de l’alumnat  tan sols és una de les activitats que envolta el projecte.  Hi hauran moltes altres on també podran participar els membres de la comunitat educativa i que seran molt enriquidores. D'entre elles, destacarà  la visita a la nostra escola al mes de febrer de 2023 d'aproximadament 80 persones entre professorat i alumnat dels països participants.

Podeu conèixer més informació del projecte al següent enllaç de la web de l'escola:

Esquema KA 226