L’alumnat de 5é i 6é de Primària ha participat en unes xarrades i tallers sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), una activitat organitzada per l’ONG Escoles Solidàries amb la finalitat de sensibilitzar els més joves sobre els principals reptes globals de la nostra societat.
Al llarg de la sessió, l’alumnat ha conegut què són els ODS i quina importància tenen per a la construcció d’un món més just, inclusiu i sostenible. A més, han reflexionat sobre temes com la igualtat, la protecció del medi ambient, el consum responsable i la lluita contra la pobresa.
Mitjançant diferents dinàmiques participatives i activitats pràctiques, han pogut compartir idees, expressar opinions i aprofundir en la comprensió dels desafiaments als quals s’enfronta el nostre planeta. També han descobert com les seues accions quotidianes poden contribuir a aconseguir els objectius marcats per Nacions Unides.
Aquesta experiència els ha permés desenvolupar una major consciència social i ambiental, així com reforçar valors com la solidaritat, el respecte, la cooperació i el compromís amb el bé comú.
Des del centre, volem agrair a l’equip d’Escoles Solidàries la seua tasca i dedicació, que han fet possible una activitat enriquidora i educativa per al nostre alumnat.

