Activitats últims dies de curs

El final de curs ha sigut molt intens al CEIP Bonavista, ja que s’han realitzat moltíssimes activitats als diferents cicles. Algunes de les més destacades han sigut:

• L’alumnat de 2n de primària va passar una nit al Bonavista, en una activitat anomenada “Nits al Bonavista”. Van poder realitzar jocs a l’escola i dormir tots i totes junts al gimnàs. Una experiència molt divertida.
  • L’alumnat d’infantil 5 anys i l’alumnat de 6è de primària van realitzar les seues respectives graduacions o acomiadaments, ja que d’una part uns acaben l’etapa d’infantil, i d’altra banda l’alumnat de 6è acaba l’etapa de primària i la seua estada a l’escola. Els tirarem molt de menys!
  • També es van realitzar diferents activitats relacionades amb l’aigua: Infantil, 1r i 2n cicle es van refrescar a l’escola amb activitats aquàtiques de piscina i jocs. L’alumnat de 3r cicle va anar a la Piscina d’Ontinyent, on també van gaudir de l’aigua.
  • L’alumnat de 3r cicle va gaudir d’activitats esportives a l’escola com colpbol i cementeri. Els xiquets i xiquetes de 6è van realitzar un partit de colpbol junt amb el professorat.

En definitiva, un final de curs molt complet!