Tallers d’educació viària

L’alumnat de 4t, 5è i 6è del CEIP Bonavista ha participat a la campanya “30 dies salvant vides”. Aquesta ha estat organitzada per la Policia Local d’Ontinyent i la regidoria de Transport Públic i Educació Viària de l’Ajuntament d’Ontinyent, en col·laboració amb la “Escuela de Eduación Vial Pedro Tenza” de la Policia Local d’Elx i l’empresa LURBEL, on s’han realitzat les diferents activitats.

Així doncs, l’alumnat de 4t s’ha desplaçat en autobús a les instal·lacions de Lurbel i l’alumnat de 5è i 6è ho ha fet en bicicleta. Allí, s’han realitzat diverses activitats i tallers orientats a millorar les seues competències al circular per la via pública.

Aquests tipus d’activitats permeten donar competències a l’alumnat per a poder gaudir de la via publica amb seguretat i també permeten conscienciar als futurs conductors de la necessitat d’adoptar actituds respectuoses amb la resta d’usuaris de la via.