Imou-te

La setmana passada i dins del Programa IMOU-TE de Conselleria hem rebut la visita d’altres centres de la Comunitat Valenciana. L’escola ha participat de les dos modalitats essent tant centre amfitrió com centre observador. Com a centre amfitrió, el professorat visitant ha pogut veure de primera mà com organitzem tots els nostres projectes Erasmus i quina és l’arquitectura dels nostre projecte educatiu que sustenta totes aquestes activitats i iniciatives. Estem molt agraïts de l’interes mostrat per la resta d’escoles i de ser cente referència en aquests tipus de projectes. D’altra banda, Ruben, Raquel i Mari Carmen han visitat el CEIP El Romeral d’Alcoi on han pogut observar una pràctica de psicomotricitat relacional. Amb aquestes inicatives compartim aprenentatges i enriquim la nostra escola amb noves propostes. Som Bonavista!