Campament d’immersió a Caceres

L’alumnat del nostre centre ha participat la darrera setmana de setembre a la primera immersió lingüística del CEIP Bonavista. Aquest programa creat pel Ministeri d’Educació i Formacio Professional ha tingut lloc al Campament Las Castellanas de Pasaron De la Vera a Cáceres. L’objectiu del programa es millorar la competencia en llengua anglesa de l’alumnat, la competència cultural i gaudir de noves experiències. Allí han conegut a Monitors de tot arreu : Filipines , Estats Units , Austràlia , Malasia i Índia. L’itinerari que ha seguit l’alumnat ha estat molt complet i ha combinat activitats lúdiques, acadèmiques així com també visites turístiques. A més a més , l’alumnat ha realitzat la proposta presentada per l’equip d’anglés per al projecte que va estar aprovada pel Ministeri amb tan sols 11 centres de la Comunitat Valenciana. Aquesta iniciativa relacionada amb The Wizard of Oz ha resultat ser una experiència amb la dramatització i teatralització en anglès molt gratificant. Tan l’alumnat com el professorat ha valorat positivament aquest aventura. De segur que repetirem si el nostre projecte torna a ser seleccionat ja que hem estat un parell d’anys a la llista d’espera i per fi ho hem aconseguit.