Eixida a Agullent

El dilluns 9 de maig, després de molts ajornament deguts a la insistent pluja de l’últim mes, l’alumnat de 5 anys, primer i segon de primària per fi va poder fer l’eixida a la Font Jordana d’Agullent. Les ganes d’anar es van veure reflectides en les rialles, els somriures i la il·lusió que ens van deixar els xiquets i xiquetes durant tot el dia.

També va ser l’inici d’una nova amistat perquè l’alumnat de 5 anys aquest any acaba una etapa molt bonica, plena de vivències que de segur deixaran empremta al seu cor i que sempre recordaran, per a passar a una nova etapa a Primària, plena d’emocions, descobriments i de nous companys i companyes que ja van poder conèixer al llarg de tot el dia.

A la Font Jordana van poder gaudir de temps per a jugar, conèixer, compartir i descobrir un paratge que de segur no oblidaran!