2a mobilitat a Turquia

Aquesta setmana, Guillermo i Rocio participen a la 2a mobilitat del projecte KA 226 anomenat: COVID 19: School Digital Accelerator. A la reunió transnacional que s’ha dut a terme a Turquia, s’ha avaluat la primera meitat del projecte marcada per la formació on-line, i s’han marcat les properes línies de treball per als propers dotze mesos del projecte. A aquesta reunió, s’ha organitzat la propera mobilitat amb alumnat que es desenvoluparà en abril amb representants de 6è del CEIP Bonavista, així com s’ha parlat de possibles dates per a la recepció de tots els participants a la nostra escola cap a finals del mes de gener del 2023. A Turquia han sigut rebuts pel conseller d’educació de la zona, l’alcalde de Biga, l’alumnat de l’escola amfitriona, han pogut apropar-se al sistema educatiu turc… A més a més, també han pogut conèixer en més profunditat la ciutat de Biga, Çanakkale, Mar Marmara, el parc nacional Eceabat i les ruïnes de Troya per tal d’apropar-se a la cultura turca.
Tanmateix, han pogut retrobar-se amb Abdullah, antic auxiliar de conversa Erasmus que ens va acompanyar el curs 2018-2019.
Aquesta experiència ha sigut molt enriquidora per tal d’apropar-se a la cultura turca a l’equador del primer projecte KA 2 del centre, així com exportar la nostra escola de barri a tot el continent europeu.