Visita de Joan Torró

El tercer cicle del nostre centre desenvolupa un projecte d’animació a la lectura basat en la plataforma Ta-tum. Els xiquets i les xiquetes gaudeixen de la lectura d’un llibre a la vegada que es converteixen en detectius. Cada llibre que estan llegint és un cas a resoldre i ho fan superant proves i indagacions de forma individual i col·lectiva.

L’alumnat de cinquè està llegint el llibre “La chica de la ventana”. Aquest llibre, ambientat en la Segona Guerra Mundial, ens parla en part de la vida d’Anna Frank. L’alumnat ha d’investigar sobre ella i sobre aquesta “Gran Guerra” que tant de patiment ha portat a la humanitat.

Per enriquir les seues experiències, el passat dimecres 2 de febrer, vam gaudir de la visita de Joan Torró qui ens  contar la història de Madrid Berliner Luftig, una xiqueta nascuda a Ontinyent a l’any 1938 i morta a Auschwitz al 1942. L’alumnat va poder preguntar, contrastar això que havia investigat, i gaudir de primera mà d’una experiència molt enriquidora

Des d’ací volem agrair el temps que ens ha dedicat. I si voleu saber més sobre aquesta història vos convidem a visitar el seu blog: https://ontinyent3139.es/