18 d’octubre. Dia de la dona escriptora.

Al llarg d’aquesta setmana, i per commemorar el dia 18 d’octubre, dins la programació de la comissió d’igualtat i convivència, hem celebrat en la nostra escola «El dia de les dones escriptores» on hem fet activitats relacionades amb dones escriptores i el gènere literari on han destacat, s’ha parlat de la seua vida i la seua obra fent una xicoteta exposició per a compartir-ho amb la resta de companyes i companys. A més a més, el tercer cicle, centrat en el gènere periodístic, ha fet un estudi dels articles i les seccions de diferents periòdics per veure quin és el percentatge de dones i homes que treballen en aquests.

Des de l’escola celebrar el dia de les dones escriptores és apropar-nos a la igualtat sense por, amb llibertat, amb compromís i responsabilitat.