
L’alumnat ha participat en una sessió de grups interactius, una metodologia que fomenta l’aprenentatge cooperatiu, la participació i lla inclusió.
Les famílies han vingut a l’aula per col·laborar i participar activament en els diferents grups, compartint temps, aprenentatges i experiències amb l’alumnat.
Gràcies a totes les famílies per la seua implicació. Junts i juntes, fem escola!
