pati actiu

Són les 11. Sona la música. Els xiquets i xiquetes guarden els llapis, tanquen llibretes,  trauen els entrepans i eixen al pati…. a jugar? I tant que sí!

Al nostre pati es pot jugar a mooooltes coses. A banda dels jocs populars com pilla-pilla, l’amagatall,… tot l’alumnat té a la seua disposició material divers per realitzar altres activitats. El mestre Miguel Ángel implantà, ja fa uns quants anys, el que denominem “Pati actiu”.

Què és?

Un temps d’esplai on poder conéixer jocs, practicar-los i compartir-los amb companys i companyes.

Quines activitats es fan?

Actualment són: bàsquet, cementeri, jocs de taula, ping pong, elàstics i cordes, música i bote-bote.

Com funciona?

Els espais del pati estan dividits i reservats per a les diferents activitats que es realitzen i una graella indica a l’alumnat quina  pot realitzar-ne cada dia. Al llarg de la setmana, tots i totes han pogut passar i gaudir de cadascuna de les àrees.

Què aconseguim?

Gràcies al pati actiu millora la convivència, es potència el companyerisme, el treball en equip i l’autonomia, es fomenta el respecte cap als iguals i cap al material.

Tota la comunitat educactiva de l’Ausiàs March apostem perquè el pati siga un espai recreatiu positiu!