Ciència menuda

Benvinguts i benvingudes a Ciència Menuda, el canal on la ciència es torna fascinant per a tots! Som els alumnes de 6é, i hui estem emocionats d’estrenar el nostre primer vídeo. En esta aventura científica, ens submergirem en el fascinant món de l’espai per a descobrir els secrets darrere del llançament del Miura I, el primer coet espacial espanyol.

Així que, si sou amants de la ciència o simplement busqueu una dosi de coneixement emocionant, heu arribat al lloc. Comencem este viatge científic ple de descobriments sorprenents!

____________________________________________________________________________________________

Salutacions, exploradors i exploradores de Ciència Menuda! Vos presentem el nostre segon episodi. En esta ocasió, submergim les nostres mans i les nostres ments en l’intrigant món del líquid no newtonià. Esteu a punt de viure una experiència científica única!

En el següent vídeo de Ciència Menuda, ens endinsem en l’emocionant i explosiu regne dels volcans. No vos ho perdeu perquè està de total actualitat!

Salutacions, exploradors i exploradores de Ciència Menuda! Tots coneixem les propietats bàsiques de l’aigua, però hui ens endinsarem en les curiositats menys conegudes i veritablement fascinants que este líquid transparent guarda entre les seues molècules, i que fan que l’aigua siga imprescindible per a la vida al nostre planeta.

Per a tancar, vos presentem este entretingut vídeo ple de preses falses i bloopers. Més enllà de la ciència i la seua comunicació, hem descobert l’art de riure’ns de les nostres pròpies ocurrències, generant una connexió especial en el nostre equip. Esperem que trobeu tanta diversió com nosaltres en veure-ho! No obliden compartir uns riures amb nosaltres i gaudir del costat més divertit de Ciència Menuda!

Benvinguts i benvingudes a un nou video de Ciència Menuda! Els alumnes de 6é han estat molt preocupats per l’abocament de pellets a les costes gallegues i ens han preparat aquest vídeo per a estar molt informats de la seua problemàtica mediambiental

Diseno-sin-titulo
Diseno-sin-titulo-2