Torna el “Living Wax Museum”

EMILI FONOLLOSA

Tot i les restriccions per la covid, el CEIP Assumpció de Vinaròs ha pogut recuperar una de les activitats més motivadores de les que es fan a les acaballes del curs.

El “Living Wax Museum” és una activitat de l’àrea d’anglés, de sisé de Primària, on l’alumnat es “transforma” en un personatge rellevant molt conegut, fins i tot es caracteritza físicament com ell i n’elabora un mural amb tot allò que envolta la seua vida. A més, cada alumne i alumna s’aprén en anglès la biografia del seu personatge i la narra en primera persona el dia en que els pares i mares vénen a escola a veure el “museu vivent”.

Aquesta experiència és un projecte final enfocat en l’aprenenatge de les estructures verbals del passat i el saber fer una biografia en anglés. “Es tot un repte per a ells perquè s’han d’enfrontar per primera vegada a parlar en públic en anglés” deia la professora Raquel Reina. A causa del covid, en aquesta ja cinquena edició, no s’ha pogut fer de forma cooperativa, però encara així “i les mascaretes, l’alumnat ho ha fet molt bé”.