L’últim dia de classe d’este curs, el divendres 19 de juny, hem celebrat en el col·legi una festa per a tancar este any 2025-2026 tan meravellós. En ella els alumnes de tot el col·legi han realitzat diferents activitats com una Gymkhana, diferents tallers i han pogut gaudir d’un matalasset. Tot això ha sigut possible gràcies a la col·laboració de l’AMPA, que a més han repartit gelats a tot l’alumnat del centre, i del claustre de professors del col·legi. Ha sigut un dia espectacular per a tancar este gran curs escolar. ENS VEIEM AL CURS QUE VE
Totes les fotos d’este enllaç les pot veure en este enllaç: Fiesta fin de curso 2026
