SALUT PÚBLICA INFORMA:
ELS ALUMNES DE 4t I 5é SERAN VACUNATS EL DIA 17 DE FEBRER A les 12:00H.
– Tot xiquet que haja passat el *covid i es vaja a posar la primera dosi, han d’haver passat 8 setmanes del diagnòstic.
– Tot xiquet que es vaja a vacunar de la segona dosi, però després de la primera dosi ha passat el *covid, ha d’esperar 8 setmanes des del diagnòstic per a posar-se la segona dosi.
– Els xiquets que van passar el *covid abans de la primera dosi, tenen pauta completa, i per tant no es vacunaran, ja que no es necessita una segona dosi.
– Els xiquets que han rebut la primera dosi i abans de rebre la segona dosi han complit els 12 anys, NO ES VACUNEN AMB *PFIZER PEDIÀTRICA.
– Sense autorització signada NO ES VACUNA.
– Tot xiquet ha d’anar acompanyat obligatòriament en el moment de la vacunació de mare/pare/tutor o representant familiar autoritzat, sino és així, NO ES VACUNA.
