El passat dijous van tindre lloc les graduacions de 5 anys i 6º de Primaria. Durant la matinada van tindre la oportunitat d’acomiadar a dos dels nostres cursos, els quals promocionen a altres etapes. Ha estat un plaer tindre-vos en el nostre col.legi
En els següents enllaços teniu totes les fotos de les dos graduacions:
