CARNESTOLTES, CARNESTOLTES!

Divendres passat 17 de febrer vam gaudir d’una divertida jornada en el col·le celebrant “El Carnestoltes”. Els Reis del Carnestoltes caracteritzats per alumnos/es de 6é de Primària, van donar pas al festeig amb la lectura del pregó.

Seguidament, els/les alumnos/es de 6é de Primària van obrir la desfilada pels voltants del centre amb una espectacular batucada acompanyada d’instruments realitzats pels propis alumnes amb material reciclat i organitzada per la profe Noemí.

Durant les setmanes anteriors decorem el centre amb la temàtica triada per aquest any, com és “Dibuixos animats”.

El dimarts, dimecres i dijous previs a la festa rebem als Reis del Carnestoltes, que visitaven les aules amb molt bona animació per a comprovar si complíem amb les consignes del dia.