ACTIVITATS DEL DIA DEL LLIBRE, 23 D’ABRIL

Enguany el dia del llibre coincidia amb les vacances escolars, però volíem celebrar-lo en el nostre centre, per això, des de la comissió de biblioteca vam planificar algunes activitats al llarg del mes de març:

LLIBRES AL L’AULA
La nostra mascota, la granota Saltacuentos, va fer arribar a les aules lots de llibres de la nostra biblioteca perquè l’alumnat coneguera que llibres hi ha en ella i gaudiren de la seua lectura.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es LOTE-LIBROS-1-2-1024x686.jpg
La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es LOTE-LIBROS-2-1-1024x461.jpg

LLIBRES RECOMANATS
Volíem saber quins llibres recomanarien els xiquets/as als seus companys/as. Per a això havien de dibuixar una portada d’un llibre amb el títol o algun dibuix relacionat amb la història ( personatges, llocs,..).
Amb tots ells, tenim aquest fantàstic MURAL DE LECTURES RECOMANADES al corredor de la biblioteca.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es te-recomiendo-1-461x1024.jpg

I aquest altre a l´entrada d´infantil.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es NOS-GUSTAN-2-1024x461.jpg

A infantil també van fer en la seua vidriera una exposició de portades de contes recreades pels propis xiquets.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es IMG_20220506_135211-1024x768.jpg

ARBRE DE LECTURES
A la vidriera del hall hem “plantat” un arbre les fulles del qual són les portades dels llibres que podeu trobar a la nostra biblioteca. I en l’entrada del centre un mural sobre aquest dia tan especial.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es ARBOL-DIA-DEL-LIBRO-COLE-828x1024.jpg
La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es MURAL-ENTRADA-COLE-1-1024x461.jpg
La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es CARTEL-RANA-BIBLIOTECA-768x1024.jpg

RACÓ D’ANIMACIÓ A la LECTURA.
Hem pensat que quedaria bé col·locar cartells amb frases identificatives de llibres i frases boniques que animen a llegir . Aquestes són algunes de la propostes que han arribat.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es ROSA-COLUMNA-593x1024.jpg
La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es ROSA-FRASES-461x1024.jpg
La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es ROSAS-FRASES-2-461x1024.jpg

També hi ha hagut algunes sorpreses en forma de jocs: ENDEVINA, ENDEVINALLA per a primària i JUGUEM AMB ELS LLIBRES? Per a infantil. En el següent Canva hi ha algunes fotos.

I hem creat una aula virtual de la biblioteca per a aquesta ocasió amb algunes idees i activitats per a celebrar el dia del llibre a les aules.

Gràcies per tot i esperem que gaudiu molt deixant volar la vostra imaginació entre les pàgines dels llibres.