8M. LES DONES A L’ESPORT

El 8 de març és una data molt important on es reivindica la igualtat dels drets entre homes i dones. Per això a l´escola hem volgut celebrar-ho ajuntant a tot el professorat i alumnat. Es va llegir l’explicació sobre l’origen d’aquesta data, que encara que la història tinga connotacions terribles i injustes, ja que 120 dones treballadores van morir en una fàbrica de tèxtil en un incendi, cada any continuem lluitant per aquesta igualtat.

Un fum morat, igual que el d’aquell incendi, ha sigut el colofó a aquest acte, secundat per molts alumnes i alumnes amb les seues peces i complements morats.

Durant aquesta setmana hem volgut donar importància a les dones esportistes, tant pròximes com famoses. Hem cercat informació sobre algunes d’elles i hem tingut la sort de comptar a l´escola amb dones esportistes del nostre municipi. Agraïm enormement a tots els clubs que han volgut participar acostant el seu esport al nostre alumnat. Hem gaudit molt, tant grans com xicotets, de les exhibicions de:

• Bàsquet
  • Futbol
  • Hoquei
  • Karate
  • Bmx
  • Hoquei patins
  • Atletisme
  • Llançament de disc i pes

Esperem poder tornar a repetir aquesta experiència tan enriquidora per als nostres alumnes i alumnes. Segur que molt prompte seran molts d’ells els que comencen a practicar algun d’aquests esports.

¡DONES ESPORTISTES,

GRACIES DE TOT 💜!