Celebració del Festival de Fi de Curs 23/24: Un Comiat Inoblidable per a l’Alumnat de 6è de Primària

Divendres 21 de juny, l’escola va viure una jornada especial amb la celebració del Festival de Fi de Curs 23/24. L’esdeveniment va tenir lloc al pati de l’escola, on la comunitat educativa es va reunir per acomiadar el curs escolar.

La festa va començar amb les actuacions musicals de tot l’alumnat d’Infantil i Primària i va finalitzar amb un emotiu acte d’acomiadament per a l’alumnat de 6è de Primària, que va culminar la seva etapa a l’escola. Els mestres i les famílies van dedicar unes paraules de comiat i entre llàgrimes i somriures, els alumnes van rebre els seus diplomes i van compartir records i anècdotes que han marcat la seva trajectòria escolar.

Un dels moments esperats de la jornada va ser la presentació del vídeo musical “Maníaca” d’Abraham Mateo. Mestres, alumnes i personal de l’escola han col·laborat en aquest projecte, que ha estat un èxit rotund.

Aquest festival de fi de curs no només serveix per celebrar la finalització del curs escolar, sinó que també ens permet reforçar els llaços de la comunitat educativa, destacant la importància de treballar conjuntament per aconseguir grans coses.

En aquest sentit, volem donar les gràcies a l’AMPA per tot el seu treball i el suport econòmic, a l’Ajuntament de Pedreguer per facilitar-nos part de la infraestructura, a la nostra conserge Pilar per estar sempre disposada a ajudar, a l’alumnat de 4t per ajudar a vendre la rifa, a les famílies i l’alumnat de 5è pel servei de barra que ens han oferit, a la resta d’alumnat per representar en tanta il·lusió els balls, a tots els/les mestres per involucrar-se en aquest emotiu projecte i en definitiva a totes les persones que fan possible la celebració del Festival de Fi de Curs.

Enhorabona a tot l’alumnat de 6è de Primària i a la comunitat educativa per aquest final de curs inoblidable!