Hui, la classe de 2n de Primària ha visitat la Casa de la Cultura per veure l’exposició dels companys i companyes del CEIP La Carrasca.
Durant la visita, l’alumnat ha pogut gaudir de diferents tallers artístics tan divertits com aquest, compartint una experiència creativa i molt enriquidora.
