Taller de robòtica per a l’alumnat de 6é dins del PIIE “Transformem l’escola, canviem el món”

Dins del marc del PIIE 2025-2026 “Transformem l’escola, canviem el món”, l’alumnat de 6é de Primària ha participat en un taller de robòtica educativa que ha combinat creativitat, tecnologia i aprenentatge actiu.
Durant el taller, els alumnes i les alumnes han dissenyat i programat un cotxe amb l’objectiu que poguera desplaçar-se per un circuit i espentar uns cons, posant en pràctica coneixements de programació, resolució de problemes i treball en equip.
Aquesta activitat ha resultat molt motivadora i ha permés desenvolupar competències digitals i de pensament computacional, alhora que s’afavoreix l’autonomia i la col·laboració entre iguals.
Amb iniciatives com aquesta, el nostre centre continua apostant per una educació innovadora que prepara l’alumnat per als reptes del futur, transformant l’escola per ajudar a canviar el món.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies