A l’atenció de les famílies,
Vos informem que el CEIP Alfadalí continua participant en el “ Programa escolar de Consum de fruita, hortalisses i llet”, impulsat per la La Conselleria d’Agricultura,Agua, Ramaderia i Pesca
Aquesta setmana, dins del programa, hem rebut mandarines i pomes procedents del Racó d’Ademuz, fomentant així el consum de productes saludables, de proximitat i de qualitat.
El programa té com a objectius generals: potenciar el consum entre la població infantil, consolidar hàbits de consum saludables, la demanda d’estos productes en el futur i millorar els hàbits alimentaris entre la població infantil en línia amb els objectius del Pla Estratègic Nacional per a la Reducció de l’Obesitat Infantil (2022-2030).
Claustre del CEIP Alfadalí.
A la atención de las familias,
Os informamos que el CEIP Alfadalí continúa participando en el “Programa escolar de Consumo de fruta, hortalizas y leche “ , impulsado por la Conselleria de Agricultura, Agua, Ramadería y Pesca.
Esta semana, dentro del programa, hemos recibido mandarinas y manzanas procedentes del Rincón de Ademuz, fomentando así el consumo de productos saludables, de proximidad y de calidad.
El programa tiene como objetivos generales: potenciar el consumo entre la población
infantil, consolidar hábitos de consumo saludables, la demanda de estos productos en el
futuro y mejorar los hábitos alimentarios entre la población infantil en línea con los objetivos
del Plan Estratégico Nacional para la Reducción de la Obesidad Infantil (2022-2030).
Claustre del CEIP Alfadaí
