A la nostra escola ens agrada que les famílies participen en les activitats d’aprenentatge. Per aquest motiu, tenim molts voluntaris que venen cada quinze dies a participar en els grups interactius, on realitzem activitats de matemàtiques i llengües. Aquesta manera de treballar fomenta la cooperació,l’atenció,la convivència i la interacció entre iguals i millora l’aprenentatge.
La lectura és fonamental en l’educació dels nostres alumnes i per tal de dinamitzar el seu aprenentatge, des de fa uns cursos realitzem l’activitat de Padrins lectors. És una activitat cooperativa que consisteix en que els alumnes més grans, de 4t fins a 6é, són padrins de lectura dels més xicotets, Infantils i 1r i 2n de Primària. Així, els alumnes, padrins i fillols, signen un contracte on adquireixen un compromís i una responsabilitat i millora la seua habilitat lectora i el gust per la lectura.
Altra activitat que fem des de fa uns anys són les Tertúlies Dialògiques, que consisteix en què els nostres alumnes lligen a casa junt amb la seua família un capítol del llibre de la literatura clàssica universal i després, ens reunixen a classe, cada setmana per reflexionar i dialogar a partir del que han llegit a casa. Així, fomentem la lectura, la comprensió i el respecte per les opinions dels companys.
L’alumnat de 5é i 6é estan realitzant al llarg del curs tallers de robòtica i control on aprenen a construir robots i a programar, amb l’app de Lego edutation, perquè els robots realitzen diverses accions. Aquests tallers els duen a terme pares i mares de l’escola. Durant la setmana cultural farem un concurs de robots i hi haurà copes per als millors.
Amb totes aquestes activitats intentem millorar cada dia el rendiment escolar dels nostres alumnes, amb metodologies educatives anomenades actuacions d’èxit i obrim l’escola a tota la comunitat educativa.