Divendres dia 6 de febrer, hem celebrat per fí el dia de la PAU. Tocava fer-ho el divendres passat, però la climatologia no ens ho va permetre.
Ha sigut un matí molt especial, perqué, a pesar del vent, hem pogut fer tot allò que teniem previst.
Al llarg de les setmanes anteriors, a cada classe, des de 2 anys fins a 6é han estat preparant una «cadena de favors» on l’alumnat posava en cada anella un favor o ajuda que podia fer als seus companys i companyes. Així, «ajudar quan algú no enten algo», «integrar en els jocs»,ajudar a tindre la classe neta»,etc han anat formant cada cadena de classe, que després formaran cadenes més llargues per a decorar el nostre centre i recordar quan important és tindre i fer la PAU.


A més cada classe ha escenificat una acció i ha llegit uns missatges preciosos que, de segur tots i totes recordarem.

A continuació hem cantat i ballat tots junts la cançò que havíem triat per al present curs,i, en acabar els nostres colombaires junt a representants dels xiquets i xiquetes han fet la tradicional solta dels coloms, símbols de la PAU.

Finalment, hem fet entrega de tots els aliments i productes de neteja i higiene que voluntàriament hem anat aportant tots i totes a la Creu Roja de Moixent, que de bon segur farà bon us per a la gent més necessitada.

Ha sigut com hem dit un dia molt especial i des d’ací volem agraïr la participació de tot el nostre alumnat i professorat, les aportacions de les famílies, l’ajuda dels colombaires i a la Creu Roja de Moixent.
Fins l’any que ve! I no oblidem que la PAU l’hem de celebrar tooots els dies.