Ahir dimarts 29 i hui dimecres dia 30 hem tingut a l’escola 2 animacions per a l’alumnat d’Infantil i alguns cursos de Primària, finançades pel Programa Proa+ de la Unió Europea.
Ahir vàrem tindre la primera de les diverses animacions que ens faran Ricard i Helga, dintre del programa Zoo Il.lustrat, que són tallers de lectura i expressió artística i hui dimecres hem tingut per a l’alumnat de primer i segon una animació de la companyia Disparatario “Contes violetes”.
L’alumnat ha gaudit molt de les dues animacions que es complementaran amb altres al llarg del curs, gràcies al Programa Proa+ que ens permet tindre a l’abast del centre recursos econòmics i personals per a treballar diverses activitats palanca com esta que és la dinamització de la biblioteca i animacions lectores.






