Fruitómetre
Aquest inici de curs l’alumnat de tercer hem treballat els hàbits saludables i entre ells els alimentaris. Per això, vam decidir fer un seguimient a nivell d’ aula de com mengem observant principalment els esmorzars i poder, d’aquesta forma, comparar com ho fem cada trimestre de manera que puguem poc a poc millorar els nostres … Llegir més
DICTAT EXPLOSIU
Per finalitzar amb diversió un dia ple d’aprenentatge, hem fet un dictat explosiu conjuntament l’alumnat de 1rA i B. Els tutors hem posat paraules dins d’un globus, els hem inflat i penjat als pilars d’una zona coeducativa del pati. L’alumnat per parelles i per torns havia d’explotar el globus, llegir el paperet i anar on … Llegir més
ECOSISTEMES
Els alumnes de 4tA i 4tB han dissenyat i confeccionat aquestes esplèndides maquetes dels principals ecosistemes de La Terra. Un cop acabades han preparat un text on hi explicaven les seues principals característiques. Per últim ho han exposat oralment als alumnes de segon que … s’han quedat bocabadats de tan bé com ho han fet.
Any nou, projecte nou
Dintre de l’assignatura de coneixement del medi, natural, social i cultural l’alumnat de 1r ha treballat, mitjançant un flipbook, els éssers vius i inerts, així com el seu hàbitat. S’han aventurat a conèixer d’una manera divertida i visual els éssers humans, els animals i les plantes. Gràcies a la gran aportació de jocs i diferents … Llegir més