Distribució temporal de les tasques 5è de primària
ASSIGNATURA | DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES |
CASTELLÀ | Página 142 y 143. LECTURA
– Título en la libreta del Tema 10. -Leemos el cuento de la página 142 y 143 -Hacemos de la página 144 las actividades 2, 3, 4 y 7. |
Página 145 – VOCABULARIO: LOS PREFIJOS
-Escribimos el cuadro naranja en una libreta o en hojas. – Actividades: 1, 2, 3, 4, 5 y 6 |
Página 146 y 147. EL VERBO: LA RAÍZ Y LA DESINENCIA.
-Leemos la página 146 y hacemos un esquema como los que hacíamos en clase(una hoja de libreta y en horizontal). -Página 147 hacemos actividades 2, 4, 7 y 9. |
ORTOGRAFÍA – PARTICIÓN DE PALABRAS. EL GUIÓN .Página 148 y 149.
-Resumir con tus palabras el cuadro naranja -Página 148: Actividades 4 y 5. -Página 149: actividades 8 y 10. |
|
VALENCIÀ | Pàgina 148 i 149. EL VERB: TEMPS I MODE
-Llig la fulla 148 i fes un esquema a la teua llibreta, com els que feiem a classe. -Pàgina 149. Activitats 2, 3, 4 i 5. |
Pàgina 150 i 151. ORTOGRAFÍA L’ÚS DE L I L·L.
– Resumeix el quadre taronja en les teues paraules. – Activitats 1, 3, 5, i 7. -Demana a algú, a qui tu vulguis, que et faça el dictat de la pàgina 151 i tu mateix/a tel pots corregir. 🙂 |
Pàgina 154. ACTIVITATS FINALS
– Fem activitats 1, 2, 3, 4 i 5. |
Pàgina 155. REPÀS ACUMULATIU
– Fem activitats 1, 2 I 4. |
|
MATEMÀTIQUES | Ficar títol del tema 8. Pàgina 126 i 127. Activitats 1, 2 | Pàgina 126 activitat 3 i pàgina 127 activitat 4 i 5. | Activitats pàgina 128: 1, 2 i 3. | Activitats 1 i 2 de la pàgina 129. | |
ANGLÉS | The task for 5th is to choose an ocean animal and make a poster with all the animal characteristics as:
• What they eat? • How they reproduce? (if they lay eggs or have babies as well as some of the things that they do to raise their youngs) • Where are they living? ( apart of the place where they live it could be added the ideal conditions for them to live) • Usual physical characteristics ( It can be added if they are different types of the same animal) • Actual status of the animal • If the humans are influencing the lives of these animals. |
||||
NATURALS | Treball d’investigació, explicant:
Pots afegir imatges i tot el que vullgues…ànim segur que fas un gran treball! 🙂 |
||||
RELIGIÓ | Sessió 1: La tempesta calmada
Llegir pàgines 106 y 107. Fer les activitats 1 i 2 de la pàgina 107. |
VÍDEOS QUE ET PODEN AJUDAR
MATEMÀTIQUES
- Múltiplicacions amb decimals → https://www.youtube.com/watch?v=NvituzALMpU
- Divisió d’un número decimal entre un número natural→ https://www.youtube.com/watch?v=f16D5m8Zbf4
- Divisió d’un número natural entre un número decimal → https://www.youtube.com/watch?v=nUBQOlHlA8o
NATURALS
Classificació animals invertebrats
Classificació animals vertebrats