Tasques – Setmana del 23 al 27 de març

Distribució temporal de les tasques 5è de primària

ASSIGNATURA DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
CASTELLÀ Página 142 y 143. LECTURA

– Título en la libreta del Tema 10.

-Leemos el cuento de la página 142 y 143

-Hacemos de la página 144 las actividades 2, 3, 4 y 7.

Página 145 – VOCABULARIO: LOS PREFIJOS

-Escribimos el cuadro naranja en una libreta o en hojas.

– Actividades: 1, 2, 3, 4, 5 y 6

Página 146 y 147. EL VERBO: LA RAÍZ Y LA DESINENCIA.

-Leemos la página 146 y hacemos un esquema como los que hacíamos en clase(una hoja de libreta y en horizontal).

-Página 147 hacemos actividades 2, 4, 7 y 9.

ORTOGRAFÍA – PARTICIÓN DE PALABRAS. EL GUIÓN .Página 148 y 149.

-Resumir con tus palabras el cuadro naranja

-Página 148: Actividades 4 y 5.

-Página 149: actividades 8 y 10.

VALENCIÀ Pàgina 148 i 149. EL VERB: TEMPS I MODE

-Llig la fulla 148 i fes un esquema a la teua llibreta, com els que feiem a classe.

-Pàgina 149. Activitats 2, 3, 4 i 5.

Pàgina 150 i 151. ORTOGRAFÍA L’ÚS DE L I L·L.

– Resumeix el quadre taronja en les teues paraules.

– Activitats 1, 3, 5, i 7.

-Demana a algú, a qui tu vulguis, que et faça el dictat de la pàgina 151 i tu mateix/a tel pots corregir. 🙂

Pàgina 154. ACTIVITATS FINALS

– Fem activitats 1, 2, 3, 4 i 5.

Pàgina 155. REPÀS ACUMULATIU

– Fem activitats 1, 2 I 4.

MATEMÀTIQUES Ficar títol del tema 8. Pàgina 126 i 127. Activitats 1, 2 Pàgina  126 activitat 3 i pàgina 127 activitat 4 i 5. Activitats pàgina 128: 1, 2 i 3. Activitats 1 i 2 de la pàgina 129.
ANGLÉS The task for 5th is to choose an ocean animal and make a poster with all the animal characteristics as:

• What they eat?

• How they reproduce? (if they lay eggs or have babies as well as some of the things that they do to raise their youngs)

• Where are they living? ( apart of the place where they live it could be added the ideal conditions for them to live)

• Usual physical characteristics ( It can be added if they are different types of the same animal)

• Actual status of the animal

• If the humans are influencing the lives of these animals.

NATURALS Treball d’investigació, explicant:

  • La diferència entre animals vertebrats i animals invertebrats
  • Tria un animal vertebrat i explica’l (digues de quin tipus és, com és, on viu, que menja…)
  • Tria un animal invertebrat (el que tu vullgues, el que més t’agrade) i explica’l també, tal i com havies fet en l’altre animal.

Pots afegir imatges i tot el que vullgues…ànim segur que fas un gran treball! 🙂

RELIGIÓ Sessió 1: La tempesta calmada

Llegir pàgines 106 y 107.  Fer les activitats 1 i 2 de la pàgina 107.

 VÍDEOS QUE ET PODEN AJUDAR     

MATEMÀTIQUES

NATURALS

Classificació animals invertebrats 

Classificació animals vertebrats

TU POTS! ÀNIM!
NO OBLIDEU ENVIAR-NOS LA FOTO AL CORREU DE TOTS ELS DEURES QUE HAS FET, AIXÍ NOSALTRES VOS HO PODREM CORREGIR.
5A ANAIS: orero_analor@gva.es
5B BEA: martinez_beapra@gva.es

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies