La gamificació és una tècnica que es pot utilitzar a l'aula per a transferir a l'alumnat tota una sèrie d'aprenentatges, però a través d'una experiència lúdica i emprant tota una sèrie de recursos típics en els jocs: sistemes de puntuació, recompenses, medalles, etcètera. En aquest curs es planteja com un escape room digital, on hauràs de resoldre 4 unitats (missions). Per a poder accedir a la documentació de les unitats hauràs de resoldre uns enigmes. L'objectiu final és crear un escape room educatiu. Us animeu?
Pepe Soriano Vanaclocha (professor), consultor elearning amb més de 15 anys d'experiència en l'àmbit de les TIC i l'educació. Expert en Gestió de la Formació a Distància per la Universitat Complutense de Madrid. Autor del llibre "Publicació de continguts interactius i presentació de projectes" editat per la Universitat de València. Premiat per l'Institut Nacional d'Administracions Públiques (INAP) amb el premi a la Qualitat de material didàctic en 2010 amb un projecte de la Diputació de València.