Curs a distància – El paper del docent en temps del coronavirus

Al llarg dels  últims mesos s’han produït de forma molt ràpida nombrosos canvis que irremeiablement han repercutit sobre el benestar emocional i el comportament de la infància i l’adolescència. Encara estem en procés d’assimilar aquests canvis per a poder comprendre i donar, com a adults , una resposta adequada que permeti al nostre alumnat a integrar-los. Això, unit a les diferents problemàtiques a les que els menors ja s’estaven enfrontant amb anterioritat ha afavorit l’aparició de diferents conseqüències que s’estan manifestant a les aules en forma d’ansietat, depressió, conductes disruptives o ,fins i tot ,en la capacitat d’atenció i rendiment de l’alumnat al llarg dels diferents cicles educatius.

En aquesta època, més encara si cap, és necessari dotar als docents d’espais on poder rebre informació actualitzada i on poder trobar eines per a afrontar els nous reptes als quals s’estan enfrontant. És per això que aquesta proposta ofereix un marc des d’on abordar aquesta necessitat d’atendre els menors i les problemàtiques que presenten d’una forma rigorosa. Aquest projecte ofereix un espai obert d’informació , formació i reflexió dirigit als docents de totes les etapes educatives amb la finalitat d’afavorir la incorporació de coneixements i eines que permetin desenvolupar adequadament les seves funcions educatives i socialitzadores.

[inscripció]

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies