Des de les assessories dels CEFIRE, tant territorials com específics, us proposarem reptes quinzenals a resoldre amb els vostres companys i companyes o amb l’alumnat en temps de confinament. Es tracten de propostes didàctiques on es formularan idees inspiradores per a l’atenció educativa del vostre alumnat. Així que, us convidem a participar en la resolució de reptes i compartir les vostres experiències en les xarxes socials.
En cas de tindre algun dubte, suggeriment o voler compartir la  resolució del repte podeu posar-vos en contacte a través del correu electrònic del CEFIRE.

Anima't i participa!

reptes CEFIRE
Repte 01

#REPTEVIATGE

Ara que venen dies festius vos plantegem un repte plurilingüe. Comparteix una foto d'un viatge que hages fet, amb una paraula en la llengua del lloc i el perquè de la paraula triada. Afegeix-hi l'etiqueta #repteviatge i nomina-hi dos persones. T'hi sumes?
#reptesCEFIRE

EWMcCK9U4AQGWIv

#REPTELLIBRE

Commemorem el dia del llibre amb un repte. Juga amb la portada d'un llibre: fes un 'Bookface', interpreta-la, juga completant els seus límits o fotografiant-la en un context sorprenent. Comparteix-la en xarxes socials amb l'etiqueta #reptellibre i nomina-hi algú perquè continue.  #reptesCEFIRE

repte_traduir

#REPTETRADUIR

Hi ha paraules i expressions en diferents llengües per a les quals no hi ha una traducció (o almenys no és senzilla).
Comparteix-ne una amb l'etiqueta #reptetraduir i nomina-hi dos persones. T'hi atreveixes? #reptesCEFIRE