Jornada d’estandardització online per a professorat d’EOI
Divendres 11 de març s’ha realitzat la Jornada d’Estandardització per al Professorat de l’EOI. És la primera formació d’estandardització realitzada des del Cefire de Plurilingüisme de les tres accions formatives previstes, en aquest cas en format en línia. Les dos següents es realitzaran de manera presencial a les seus de les EOI d’Elx i València-Saïdia … Read more
II Jornades de poesia infantil a l’escola
Durant l’1 i el 2 d’abril tindran lloc les II Jornades de poesia infantil a l’escola de manera semipresencial (l’1 en línia i el 2 a l’Espai Joan Fuster de Sueca). Al llarg del cap de setmana intentarem traure la poesia dels llibres per fer-la present a l’escola, especialment als primers cursos. En aquesta segona edició de les jornades, volem … Read more
Curs “Filming English: creació de pel·lícules a l’aula d’anglés”
Del 7 de març fins el 6 de maig, es realitzarà una nova edició del curs Filming English: creació de pel·lícules a l’aula d’anglés de la mà d’Elena Vercher. La formació, un curs en línia de 30 hores, tracta de dotar de recursos al professorat valencià per tal de millorar la competència en llengua anglesa … Read more
Curs Acció educativa a l’exterior
Des del Cefire de Plurilingüisme, aquest any hem oferit dues edicions de la formació Acció educativa a l’exterior tutoritzada per Eduard Otsoa, assessor tècnic a París. Destaquem que es tracta d’un curs en línia, de 30 hores de durada, i que busca donar a conéixer el ventall d’oportunitats al professorat valencià per a poder treballar … Read more
L’avaluació dels idiomes en la secundària obligatòria
Els dies 10 i 12 de gener de 2022 s’està realitzant la formació per a la preparació i correcció de les proves homologades del nivell A2 en els centres d’educació secundària. Aquestes jornades es duen a terme en línia, i van adreçades al professorat d’anglés i francés, especialment per a aquells que han de coordinar-les. … Read more
- « Entrades anteriors
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 15
- Entrades següents »