RETOS

Desde las asesorías de los CEFIRE, tanto territoriales como específicos, os propondremos retos quincenales a resolver con vuestros  compañeros y compañeras y con el alumnado en tiempo de  confinamiento. Se tratan de propuestas didácticas donde se formularán ideas inspiradoras para la atención educativa de vuestro alumnado. Así que, os invitamos a participar en la resolución de retos y compartir vuestras experiencias en las redes sociales.
En caso de tener alguna duda, sugerencia o querer compartir la resolución del reto, podéis poneros en contacto a través del correo electrónico del CEFIRE .

¡Anímate y participa!

reptes CEFIRE es
repte_viatge
Ara que venen dies festius vos plantegem un repte plurilingüe. Comparteix una foto d'un viatge que hages fet, amb una paraula en la llengua del lloc i el perquè de la paraula triada. Afegeix-hi l'etiqueta #repteviatge i nomina-hi dos persones. T'hi sumes? #reptesCEFIRE
repte_llibre

Commemorem el dia del llibre amb un repte. Juga amb la portada d'un llibre: fes un 'Bookface', interpreta-la, juga completant els seus límits o fotografiant-la en un context sorprenent. Comparteix-la en xarxes socials amb l'etiqueta #reptellibre i nomina-hi algú perquè continue.  #reptesCEFIRE

repte_traduir

Hi ha paraules i expressions en diferents llengües per a les quals no hi ha una traducció (o almenys no és senzilla).
Comparteix-ne una amb l'etiqueta #reptetraduir i nomina-hi dos persones. T'hi atreveixes? #reptesCEFIRE