4ª edició d’aquest curs semipresencial per a orientar els centres i el professorat en la implantació de l'ABP (Aprenentatge Basat en Projectes) i altres metodologies actives, partint de l'experiència dels ponents i dels centres que ja han treballat. Amb una metodologia de treball en xarxa i compartint el treball de cada centre. Constarà de tres sessions presencials d'orientació i motivació, impartides per Miguel Ariza, de l'equip de Conecta13. A la part en línia es farà el seguiment del treball dels participants, dinamitzat per Adela Estornell i Almudena del Río. Complementant amb una jornada pública de cloenda per a exposar els projectes duts a terme.
OBJECTIUS:
-
Obrir la Formació Professional als nous paradigmes educatius.
-
Capacitar al professorat en el mètode de treball de l’aprenentatge basat en projectes.
-
Prendre contacte amb altres metodologies complementàries d’aquesta.
-
Millorar els resultats d’aprenentatge i l’experiència educativa.
CONTINGUTS
-
ABP (Aprenentatge Basat en Projectes): del paradigma del contingut al paradigma de l’acció. Pedagogia tòxica versus pedagogia orgànica
-
Desmitificació del currículum
-
El docent com a mediador i coordinador
-
Importància de la col·laboració i el treball en equip del docents
-
Treball col·laboratiu i socialització; punt de partida
-
Creativitat en ABP
-
El producte final
-
Disseny del projecte
-
Eines de treball: canvas i línia del temps
-
Les TIC en ABP
-
Altres metodologies complementàries: APS, SCROOM
-
Introducció a l’avaluació en metodologies actives
-
...
DIRIGIT A
Professorat que imparteix docència en FPERE, incloent-hi el professorat d’àmbits en FPB.
Es valorarà formar part del mateix equip educatiu, departament o centre educatiu.
La jornada final de compartició d’experiències serà oberta, i s’informarà per a la inscripció.
Animeu-vos a participar del nou paradigma educatiu!!
Fes clic per inscriure’t!