#Reto 1: Campaña de difusión de ciclos

Fem difussió dels nostres cicles

Cada any, abans d’obrir matrícula dels Cicles, fem campanyes de difusió amb l’objectiu de donar a conéixer els nostres cicles (pel nostre barri, població o comarca...) Que farem enguany en temps de CORONAVIRUS??

I si fem una campanya publicitària online??? Utilitzeu tota la vostra creativitat i impliqueu al vostre alumnat! Es podria fer en qualsevol suport que es puga penjar a les xarxes (un videoclip amb un rap, una cançó, una coreografia, un vídeo explicatiu, una cunya de ràdio, una infografia o pòster...)

Una vegada fet, el vostre alumnat i el professorat podeu fer difusió per les vostres pròpies xarxes. Accepteu el repte?

Conservatori Professional de Dansa de Castelló

Proves d'accés a les ensenyances artístiques professionales  de dansa.

Especialitats dansa clàssica i dansa contemporània

Inscripció telemàtica de l'1 al 9 de Juny 2020

IES Cap de l'Aljub

Servicios de Restauración

Os presentamos a Paula, profesora del ciclo formativo SERVICIOS EN RESTAURACIÓN. Con ella aprenderéis todo lo relativo al mundo del vino desde su cultivo hasta su servicio y maridaje a través de su asignatura "El vino y su servicio".
No te quedes atrás y prepárate para afrontar los retos del presente y del futuro.
👉Accede a nuestra web para más información: https://fpsantapola.wordpress.com/gm-servicios-en-restauracion/
📆Preinscripción del 17 al 25 de junio en https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/
#TuprofesiónTufuturo

Dirección de Cocina

¿Te apasiona la cocina?¿Eres una persona dinámica?¿Te gusta el trabajo en equipo?¿Eres creativo? El ciclo formativo de grado superior DIRECCIÓN DE COCINA👨‍🍳👩‍🍳 puede ser la formación que necesitas.
#TuprofesiónTufuturo
➕ Visita nuestra web para más información

IES Jordi de Sant Jordi

1. Facebook del centre. On facilitem tota la informació relativa a tots els nostres cicles.
2. Bloc digital del cicle formatiu de TASOCT de l´IES Jordi de Sant Jordi:
Al mateix estem penjant tota la informació relativa al procés d'admissió  i animant la inscripció amb testimonis d'alumnat actual i exalumnat ja titulat. També amb vídeos que mostren algunes de les activitats que fem al cicle.
3. El Facebook del cicle de TASOCT.
Espai de trobada d'alumnat i professorat d'Animació Sociocultural de l'IES Jordi de Sant Jordi de València, de qualsevol època.

IES Mediterrània (Benidorm)

Estudia Ciclos Formativos en el IES Mediterrània de Benidorm. Un mar de oportunidades para tu futuro.

FPB

Grado Medio