Perspectiva Escolar Nº 409 (gener-febrer 2020) El mòbil a l’aula

Editorial Una educació situada
Monogràfic.  El mòbil a l’aula
-Xarxes socials digitals a l’aula, una oportunitat educativa? / Autoria compartida
-Desenvolupar l’ús educatiu dels dispositius tecnològics: el Pla mòbils.edu
-Mar Camacho Martí, Ana Albalat Martínez i Estel Marín Cos
-Potencial addictiu de l’ús del telèfon mòbil / Xavier Carbonell
-A quina edat ha de tenir el primer telèfon mòbil, el meu fill? / Marc Masip Montaner
-Xarxes socials digitals, les incorporem al treball d’aula? /  Autoria compartida
-Més enllà d’un codi de colors… / Eva Miró Martí i Antoni Aparicio Llurba
-Seduïts pels mòbils: recursos educatius i orientacions pedagògiques del seu ús a l’escola i a l’aula / Miquel Àngel Prats
Escola
-Les tecnologies de la informació i la comunicació com a eines personalitzades, habilitadores i compensadores en educació infantil / Francesc Mena Berbegall
-DISLEXIC2: Ajudes tècniques davant el codi escrit / Ambrosio Gassol
-Construïm un galliner. Un aprenentatge significatiu / Sergi Pich
Mirades
-Què hem rebut d’Alexandre Galí? / Josep González-Agàpito
-Assignaturitzar la vida o vitalitzar l’escola? / Antoni Tort Bardolet
-Hi ha infants que embruten els carrers / Elena Montiel