Lideratge eductiu: claus per a la transformació escolar

La setmana passada va finalitzar el mòdul 2 sobre Lideratge educatiu: claus per a la transformació escolar, en el qual van participar més de 120 directors i directores de la província d’Alacant, inclòs dins de l’Itinerari «millora de les competències per a la funció directiva» impartit per Charly González Aguilera assessor d’Inclusiva del Cefire d’Alacant. La formació es va desenvolupar en tres mòduls diferents: 1- Estratègies claus del lideratge, 2- Lideratge i gestió. 3- Eines i dinàmiques pràctiques. Durant aquests tres mòduls els participants van poder aprofundir i interaccionar en sales paral·leles i activitats de presa de consciència com la roda del *Lider-*coach o la nostra missió, visió i valors compartits, totes elles encaminades a generar una cultura de confiança i responsabilitat compartida en els nostres centres educatius. El lideratge transformador es basa en una nova manera de mirar i comunicar-nos, descobrint les nostres fortaleses, valorant la diversitat, reconeixent tota l’experiència passada i potenciant els recursos de tota la comunitat per a aconseguir, no sols els nostres objectius marcats, si no tambè dotar de sentit i satisfer les nostres necessitats d’autorealització personal.

Com deia Saint Exúpery: » Si vols construir un vaixell no comences per buscar fusta, tallar taules o destribuir el treball. Evoca primer en els homes i dones l’anhel de la mar lliure i ampla»

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies