
Ponents
//Mia Alsina Alsina // Javier Mas Torrecillas // Maria del Camí Dols Martorell // Noemí Ortega Raventós // Custodio Ballester Bielsa // Davide Dal Bosco // César Gutiérrez Barroso //
La jornada «L'època del Papa Lluna vista amb ulls de dona» s'emmarca dins del «Simposi: La Victòria de les Dones» que se celebrarà al Castell de Peníscola el pròxim 8 de març.
L'objectiu és analitzar i reconéixer el paper de les dones en la societat medieval en temps del papat de Benet XXIII, l'impacte d'algunes en la presa de decisions en els conflictes polítics i religiosos, en les aliances familiars, i en el desenvolupament cultural de l'època. Així mateix, es vol explorar la vida quotidiana i les pràctiques religioses de les dones en l'Edat Mitjana.