El PAP com a tasca col·laborativa. 6a edició 

2025-09_PAP com a tasca col·laborativa 6a ed

Ponents

// Maria Carmen Haro Fernandez // Raquel Ferron Andreu //

 

El PAP com a tasca col·laborativa. 6a edició 

Aquest curs té com a objectiu proporcionar als professionals de l'educació les eines necessàries per a construir una escola inclusiva i desenvolupar el Pla d'Acció Personalitzat (PAP). Al llarg del curs, els participants aprofundiran en la inclusió educativa, el marc teòric i normatiu que la respalda, i els processos per identificar necessitats i dissenyar un PAP efectiu. 

S'analitzaran les bases teòriques i les normatives nacionals i internacionals que guien les pràctiques inclusives, així com la detecció de senyals que indiquen necessitats educatives especials. Els participants aprendran a dissenyar un PAP centrat en les necessitats individuals de l'alumnat, establint objectius clars, adaptacions curriculars i recursos per al seu suport, promovent així la seva autonomia i integració a l'aula. 

A més, s'exploraran estratègies per involucrar les famílies i col·laborar amb professionals externs en el seguiment del PAP. Aquest curs està dissenyat per equipar els educadors amb el coneixement pràctic i teòric necessari per a assegurar una educació inclusiva de qualitat, respectuosa amb la diversitat i orientada al suport integral de tots els estudiants. 

¡Inscriu-te ara i transforma la teua pràctica educativa! 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies