Ponents
// Maria Carmen Haro Fernandez // Raquel Ferron Andreu //
El PAP com a tasca col·laborativa. 6a edició
Aquest curs té com a objectiu proporcionar als professionals de l'educació les eines necessàries per a construir una escola inclusiva i desenvolupar el Pla d'Acció Personalitzat (PAP). Al llarg del curs, els participants aprofundiran en la inclusió educativa, el marc teòric i normatiu que la respalda, i els processos per identificar necessitats i dissenyar un PAP efectiu.
S'analitzaran les bases teòriques i les normatives nacionals i internacionals que guien les pràctiques inclusives, així com la detecció de senyals que indiquen necessitats educatives especials. Els participants aprendran a dissenyar un PAP centrat en les necessitats individuals de l'alumnat, establint objectius clars, adaptacions curriculars i recursos per al seu suport, promovent així la seva autonomia i integració a l'aula.
A més, s'exploraran estratègies per involucrar les famílies i col·laborar amb professionals externs en el seguiment del PAP. Aquest curs està dissenyat per equipar els educadors amb el coneixement pràctic i teòric necessari per a assegurar una educació inclusiva de qualitat, respectuosa amb la diversitat i orientada al suport integral de tots els estudiants.
¡Inscriu-te ara i transforma la teua pràctica educativa!