
CEFIRE SAGUNT ORGANITZA UN CURS PER A APRENDRE GREC ANTIC DES D’UN ENFOCAMENT COMUNICATIU I ACTIU.
Aquest curs té com a objectiu apropar el professorat de llengües clàssiques a una nova manera d’aprendre i ensenyar el grec antic, basada en els principis de l’adquisició de llengües i en els enfocaments comunicatius.
Al llarg de la formació es treballarà el grec antic com una llengua que pot ser compresa, utilitzada i produïda en contextos comunicatius senzills. Les sessions combinaran activitats de comprensió oral i escrita, lectura extensiva, producció oral guiada i escriptura controlada, amb l’objectiu de desenvolupar una competència lingüística bàsica que permeta interactuar en grec antic.
El curs també oferirà una reflexió metodològica sobre les diferències entre el model tradicional basat en la gramàtica i la traducció i els enfocaments comunicatius aplicats a les llengües clàssiques. A més, es presentaran estratègies didàctiques i recursos digitals que poden ajudar el professorat a integrar aquest tipus de pràctiques en l’aula.
Es tracta d’una formació eminentment pràctica, orientada a experimentar el grec antic com a llengua viva i a explorar noves possibilitats per a la renovació metodològica en l’ensenyament del grec.
Data inscripció: del 17/03/26 al 19/04/26
Data confirmació: del 20/04/26 al 30/04/26
Data realització: del 07/05/26 al 04/06/26
INSTRUCCIONS D’INSCRIPCIÓ
1. Copia el codi del curs: 26SA88IS008
2. Accedeix a OVIFOR
3. Polsa en “Inscripcions obertes“
4. Enganxa el codi i polsa “Buscar“