
Data inscripció: del 29/06/26 al 07/10/26
Data confirmació: del 08/06/26 al 14/10/26
Data realització: del 20/10/26 al 10/12/26
Esta formació proposa una aproximació pràctica a eTwinning com a espai de trobada entre docents europeus per a crear, compartir i desenvolupar projectes educatius innovadors.
Durant les sessions, les persones participants coneixeran eTwinning, el seu model d’aprenentatge col·laboratiu i les possibilitats que oferix per a generar experiències educatives compartides entre centres. S’exploraran els recursos i funcionalitats de la plataforma, així com les ferramentes disponibles per a facilitar el treball en xarxa i la cooperació entre professionals de l’educació.
Es treballaran aspectes clau com eTwinning Live i les seues opcions per a la cerca de socis, la participació en grups i fòrums, els kits de projectes i les oportunitats de formació. També s’abordarà l’ús de TwinSpace com a espai de col·laboració per al desenvolupament d’activitats conjuntes i projectes de qualitat.
Una proposta orientada a facilitar la connexió entre centres educatius europeus, fomentar la innovació educativa i generar noves oportunitats de participació en projectes internacionals.