Creació de situacions d'aprenentatge en Educació Infantil i Primària.
El curs «Creació de situacions d’aprenentatge en Educació Infantil i Primària» està adreçat a les mestres i als mestres d’aquestes etapes que desitgen aprofundir en la creació de propostes competencials, globalitzades i adaptades al context real de l’aula. La formació aposta per un enfocament pràctic i reflexiu, centrat en el disseny d’experiències d’aprenentatge significatives que afavorisquen el desenvolupament integral de l’alumnat.
Durant el curs, s’abordaran els principis teòrics i metodològics que sustenten les situacions d’aprenentatge, els elements que les conformen i la manera de seleccionar contextos rellevants i propers a l’entorn de l’alumnat. Així mateix, es treballarà la transformació d’activitats en tasques competencials i l’avaluació dels aprenentatges.
El curs combina una sessió en línia síncrona amb un procés de tutoria a distància i treball autònom a través de la plataforma Aules. Forma part de l’itinerari que es completa amb el curs «eXe-Learning aplicat a situacions d’aprenentatge», la superació conjunta del qual permet obtindre la certificació de 100 hores.
Durada: 60 h
Modalitat: a distància
Adreçat a: docents d’Educació Infantil i Primària que presten els seus serveis en centres educatius no universitaris sostinguts amb fons públics de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.