Bloc 2_Situacions d'aprenentatge_VAL

La situació d’aprenentatge és un conjunt estructurat de tasques i activitats significatives rellevants que faciliten el desenvolupament de les competències, mitjançant l'activació dels sabers bàsics en la resolució creativa, cooperativa i dialogada de reptes o problemes relacionats amb la realitat, els interessos i les necessitats de l'alumnat. 

Dels quatre nivells de concreció curricular (estatal, autonòmica, de centre i d’aula), la Situació d’Aprenentatge es troba al quart. A partir de la proposta didàctica i la concreció curricular, s’elabora la programació d’aula, que està formada pel conjunt de situacions d’aprenentatge. 

Al primer pas del bloc "Ens inspirem", trobareu material per a conéixer els fonaments i les característiques de les SA, els elements que les conformen, l’aplicació de la perspectiva inclusiva i els principis DUA, així com vídeos explicatius. Al segon pas "En marxa", trobareu exemples de SA, una plantilla per a poder dissenyar-ne i llistes de comprovació que us ajudaran a elaborar la vostra programació d’aula. 

Clica a la imatge per a accedir al bloc

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies