FP Semipresencial

Modalitat semipresencial
La modalitat semipresencial combina les pràctiques al centre educatiu i la formació de temes generals a través de la plataforma Aules de la Conselleria dEducació. La titulació és exactament la mateixa que en la formació tradicional i està pensada per a l’alumnat que per obligacions professionals o familiars no pot assistir al centre de forma regular. Aquest tipus de formació requereix una autonomia en la gestió del temps i la interpretació de la documentació per part de l’alumnat, que ha de preparar de manera adequada els continguts teòrics a casa abans de venir al centre a fer les pràctiques. Les pràctiques es realitzen els divendres a la vesprada als cicles de grau superior i dos dies de dilluns a dijous a partir de les 18 hores al grau mitjà.

Per al suport docent, es disposa de la plataforma Aules semipresencial amb els continguts i la possibilitat de concertar tutories individuals o en xicotets grups per a explicacions més detallades o aclariment de continguts. L’usuari és el NIA i la contrasenya per defecte són les tres primeres lletres del primer cognom més la data de naixement. Per exemple, una alumna amb nom María López Bosch que haja nascut el 20 de gener de 1998, la contrasenya inicial serà ‘lop200198’.

Aquest curs comença la implantació de la nova llei de la formació professional LFP, per la qual cosa s’aplicarà només als cursos de 1r, mentre que a 2n curs segueix vigent l’anterior normativa LOE, que s’extingirà a partir del proper curs.

Podeu consultar la informació general que es facilita a l’alumnat en iniciar el curs com a referència, tenint en compte que aquesta versió no està actualitzada i que l’única vàlida és la que estiga publicada a l’aula virtual. S’enllaça aquí només com a exemple per a l’alumnat interessat en aquesta modalitat d’estudis:

Informació general semipresencial 2024/2025
Informació general en la web de Conselleria
L’oferta formativa actual del nostre centre en modalitat semipresencial comprèn els cicles següents, en què s’enllaça la informació específica per a cadascun d’aquests curs. Novament aquesta informació és només informativa per a l’alumnat interessat, les versions actualitzades només es troben disponibles a l’aula virtual:
FP GRAU MITJÀ
Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques (1er LFP)
Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques (2on LOE)
FP GRAU SUPERIOR
Sistemes de Telecomunicacions i Informàtics (1er LFP)
Sistemes Electrotècnics i Automatitzats (1er LFP)
Automatització i Robòtica Industrial (1er LFP)
Mecatrònica Industrial (1er LFP)