Job shadowing a Toulouse (França)
6 / Maig / 2024
En el marc del projecte KA 121-VET, els docents Paula Hernandis i Luis Gomis, del departament d’Electrònica, han estat aquests dies realitzant un període d’observació al Lycée Professional Renée Bonnet de Toulouse (França).

Allà han tingut oportunitat de conèixer de primera mà com el pla de reindustrialització a França està provocant canvis profunds a la Formació Professional del país veí i en especial als estudis d’electrònica i comunicacions. Han pogut participar a classes i tallers de ciberseguretat, xarxes i electrònica, aprenent diferents mètodes d’ensenyament i intercanviant idees amb docents de la mateixa especialitat. A més, han mantingut converses amb la coordinadora Erasmus del centre, obrint la possibilitat a realitzar properes mobilitats Erasmus en les dues direccions, tant de docents com d’estudiants. I com que en Erasmus la part social també és molt important, han pogut degustar les delícies culinàries franceses de la mà dels alumnes d’hostaleria del mateix liceu.

Durant l’estada, han tingut l’oportunitat de conèixer una ciutat molt interessant com Toulouse i els seus voltants, còmoda, agradable i sense massificació turística (almenys en aquesta època de l’any). A més, han pogut practicar i perfeccionar, fins a cert punt, el nivell de francès. Parfait! S’espera que aquesta fantàstica experiència haja estat el principi d’una bonica amistat i estan molt agraïts per l’acollida excel·lent al centre amfitrió.