Projecte MEC “Coneixent la Fàbrica Intel·ligent”
13 / Setembre / 2022
Entre altres activitats desenvolupades dins del marc dels projectes d’innovació educativa, el projecte del MEC 2021 “La Indústria 4.0: Coneixent la fàbrica intel·ligent” ha fomentat les activitats de formació tant del professorat com de l’alumnat en diverses tecnologies de la indústria 4.0.

El professorat s’ha pogut formar en la utilització, programació i posada en marxa d’instal·lacions industrials amb les tecnologies industrials més modernes, gràcies a accions formatives guiades per l’empresa col·laboradora FESTO Automation, S.A.U.
Gràcies a les tecnologies integrades als mitjans tecnològics emprats al projecte, l’alumnat ha pogut al llarg dels dos anys d’execució desenvolupar diferents pràctiques i activitats centrades en la indústria 4.0, aplicant-se sobre metodologia de treball real.