EXPLORANT LA INCLUSIÓ EDUCATIVA A BODRUM, TURQUIA: UNA EXPERIÈNCIA ERASMUS+ TRANSFORMADORA

Estem emocionats de compartir amb vosaltres una experiència educativa inspiradora que ha tingut lloc gràcies al programa Erasmus+. La nostra estimada mestra d'educació infantil, Loli, ha tingut l'oportunitat de participar en aquest programa i viatjar a Bodrum, Turquia, per explorar les pràctiques d'inclusió amb els estudiants locals. Acompanyeu-nos en aquest apassionant viatge cap a una educació més inclusiva.

Descobrint les pràctiques d'inclusió a Bodrum

Durant la seua estada a Bodrum, Turquia, la nostra mestra Loli va tindre el privilegi de visitar diverses escoles per observar de prop la manera en què treballen l'inclusió amb els seus alumnes. Des de l'inici, va quedar impressionada per l'aproximació inclusiva que s'adoptava a les aules. Va presenciar com els mestres i els equips educatius treballen diligentment per a garantir que tots els estudiants, independentment de les seues capacitats i diferències, tinguin l'oportunitat d'aprendre i créixer en un entorn acollidor i integrador.

Una experiència enriquidora

La participació de Loli en aquest programa Erasmus+ a Bodrum ha estat una experiència veritablement enriquidora. Ha pogut aprendre de primera mà les estratègies i les metodologies que s'utilitzen per a fomentar la inclusió i el desenvolupament de tots els estudiants. La seua interacció amb els mestres locals i l'observació de les pràctiques educatives innovadores li han proporcionat una nova perspectiva sobre com millorar l'atenció a la diversitat en el nostre propi col·legi.

L'impuls cap a una educació més inclusiva

La participació de  Loli en aquesta mobilitat Erasmus+ a Bodrum ha encès una flama d'inspiració i compromís cap a una educació més inclusiva en el nostre col·legi. Les seues experiències i coneixements adquirits a Turquia seran compartits amb tots els membres de la nostra comunitat educativa, incloent docents, estudiants i famílies. Estem decidits a integrar les pràctiques d'inclusió que hem après per a garantir que tots els nostres estudiants siguen  acceptats, respectats i estimats mentre desenvolupen el seu potencial.

La mobilitat Erasmus+ de la nostra mestra d'educació infantil, Loli, a Bodrum, Turquia, ha estat una experiència transformadora i enriquidora. A través de la seua immersió en les pràctiques d'inclusió educativa, ha adquirit noves habilitats i coneixements que ens ajudaran a promoure una educació més inclusiva i acollidora en el nostre col·legi. Estem emocionats de veure com aquesta experiència influirà positivament en el nostre enfocament pedagògic i com treballarem junts per crear un entorn educatiu en què tots els estudiants puguen prosperar. El futur de la nostra educació és brillant i inclusiu, i estem entusiasmats de ser part d'aquesta evolució.

El proyecto "PROGRAMA ERASMUS + " está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación en la web es responsabilidad exclusiva delCEIP MARE DE DÉU DEL PILAR y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.