En la aquesta presentació està la informació més rellevant del servei de menjador que oferim.

ATENCIÓ MENJADOR 2024/25!

ATENCIÓ! A través del següent enllaç es poden canviar les condicions de menjador. En cas de no modificar-les es renovaran les del curs 2023/24.

Menú

En nuestro colegio abogamos por una dieta mediterránea equilibrada y nutritiva. Nuestra propuesta alimentaria se sustenta en abundantes verduras frutas frescascereales y una proporción adecuada de carnes, pescados y lácteos.

Para facilitar una correcta coordinación entre las comidas que se realizan en el colegio y aquellas que se desarrollan en los hogares se publicará el menú mensual.

MENÚ D’OCTUBRE

PDF Embedder requires a url attribute

Projecte de menjador

En el CEIP Mare de Déu del Pilar considerem qualsevol espai escolar com un entorn educatiu en el qual l’alumnat adquirix coneixements, competències, habilitats, destreses i valors per a la seua vida quotidiana. El menjador també té el seu paper en este procés.

Coneix el nostre projecte de menjador.

Beques

Cada curs escolar s’oferixen ajudes econòmiques a l’alumnat per al finançament total o parcial del servei de menjador escolar.

Fent clic en els següents enllaços pots accedir a informació d’interés.

Per a esta mena d’ajudes només puntuen 2 àmbits. La renda familiar (fins a 20 punts) i la situacions sociofamiliars especials (fins a 2 punts).

En els següents enllaços pots trobar la resposta a algunes preguntes freqüents:

• Qui té dret a ajudes de manera directa?
  • Quins són els llindars de renda familiar?
  • Quines caselles he de comprovar de la declaració de la Renda?
  • Com es calcula la puntuació en funció de la renda?
  • Quines són les situacions sociofamiliars especials puntuables?